.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غيرت و شجاعت ديني يك روحاني مبارز

در عصر ما و سالها پس از شهادت عالم مجاهد نواب صفوي عزيز كمتر شاهد خروش عليه منكرات از سوي برخي روحانيون در مناطق كوچك و مسائلي در سطح محلي بوديم.رشت را مي گويم رشتي كه در شب مبارك نيمه شعبان مردم فهيم و دين دار و عاشق اهل بيت(ع) را به پاي ساز و آواز نامناسب و زمينه ساز اختلاط و منكرات كشاندند.

انتخاب شهردار به صورت غير قانوني پروسه اي بود براي كسانيكه از دولت نهم كينه بدل داشتند و خصوصاً از استاندار گيلان كه به حرفها و خواسته هاي آنها تن نداده و در برابر زياده خواهي برخي و بي توجهي به برخي دوم خرداديهاي كه در زمان صدارتشان هيچ گلي به سر مردم نزدند.

اهل نفاق پس از سالها چهره كريه خود را از آستين شوراي شهر آنهم با صدا و اداي ارزشگرايي دروغين برخي در آورد.وقتي عده اي به تحريك عده اي كه خود را به ظاهر طرفدار دولت نشان ميدهند با تحريك قاسمي و ديگر اعضاي شورا در برابر وزارت كشور دولت نهم ايستاده تا يك نفر را كه حداقل توانايي اجرايي او براي اين پست جاي شك شبه است به شهرداري غير قانوني برساند و كسي هم جلوي انها را نگرفت بايد هم شاهد حركتهايي بدتر از اين هم باشيم.

اما مجاهده في سبيل الله روحاني خدمتگذاري كه چند ساليست به گيلان آمده بنام حاج شيخ سعيد مهدوي يكبار ديگر ياد و خاطره شهيدان شجاع و روحانيت اصيل شيعه همچون ميرزا ي  عزيزمان را در گيلان زنده كرد.

فرياد حق خواهي و افشاگرانه از چهره نفاق كه سالهاست با نزديك كردن خود به اصولگرايان خون دل خورده و استفاده ابزاري و دروغين از برخي نهادهاي مقدس و خدمتگذار و داعيه داري نمايندگي عده اي نامعلوم و مجهول برگ زريني در كارنامه روحانيت اصيل گيلان نهاد.

اما حرف آخر

عده اي به ظاهر دوست؛عده اي به ظاهر اصولگرا؛عده اي دوم خردادي كه در گوشه نشسته اند و به اين معركه اي كه عده اي نادان در شوراي شهر با حمايت عجيب و غريب چهره هاي در پس پرده و قدرت طلب و پول طلب؛ فقط و فقط قصد تخريب و تضعيف دولت خدمتگذار نهم را دارند.

اما خداوند مكر؛ مكر كنندگان را به خودشان برميگرداند.

و بدانند كسانيكه در چند ماه گذشته با حمايت از برخي از اعضاي شوراي شهر و پافشاري بر انتصاب شهردار غيرقانوني و تشكيل صدها جلسه و لابي گري براي شهردار شدن اين فرد\هم حثيت خود را از دست دادند هم آبروي براي شورا و شهرداري نگذاشتند همه بدانند هر كدامشان يك قدم هم براي اين كارها برداشته باشد ؛گناه كرده و همه متهمند آناني كه چه لساني چه جاني چه عملي در حمايت از اينان برداشتند .  همه متهم هستند به خون كردن دل امام زمان

ص.م از خيابان لاهيجان رشت


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.216 seconds.